Tele-Onthaal

  • 15% meer oproepen en gesprekken bij Tele-Onthaal in 2020

    In 2020 kwamen bij Tele-Onthaal in totaal 139.092 oproepen binnen. Die oproepen gaven aanleiding tot 105.923 effectieve gesprekken. Dat zijn gemiddeld 381 oproepen en 290 gesprekken per dag. Oproepen en gesprekken kunnen zowel via telefoon als via chat gebeuren. 

    Tussen 2014 en 2016 steeg het aantal oproepen en gesprekken. In de jaren daarna bleef dat aantal min of meer gelijk. In 2020 nam het aantal oproepen en effectief gevoerde gesprekken behoorlijk sterk toe, met respectievelijk 20.000 en 15.000. Dat komt telkens overeen met een stijging van 15%. 

  • Aandeel gesprekken via chat neemt toe

    In 2020 werden 16% van de gesprekken via de chat gevoerd. Dat aandeel is de voorbije jaren gestegen. In 2014 werden iets minder 8% van de contacten via de chat gevoerd.

Bronnen

Tele-Onthaal: Jaarverslag

Publicatiedatum

29 april 2021

Volgende update

april 2022

Meer cijfers

Contact

Vorige versies